Dance HIIT

Αυξάνει κατακόρυφα τον μεταβολικό ρυθμό, πολλαπλασιάζει τις καύσεις, βελτιώνει γρήγορα τη φυσική κατάσταση, φτιάχνει δυνατό  σώμα σε χρόνο-ρεκόρ. Ο λόγος για τη High Intensity Interval Training η αλλιώς ΗΙΙΤ, δηλαδή Υψηλής Εντασης Διαλειμματική Προπόνηση.
Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι οι συνεχείς εναλλαγές κομματιών άσκησης «μικρότερης χρονικής διάρκειας – υψηλότερης έντασης προσπάθειας» και κομματιών άσκησης, της ίδιας ή διαφορετικής, «μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας – μικρότερης έντασης προσπάθειας».
  • Σε κάθε κομμάτι άσκησης με υψηλή ένταση ( Dance Moves ) κάνετε έντονη αλλά σύντομη προσπάθεια.
  • Σε κάθε κομμάτι χαμηλότερης έντασης ( Yoga, Pilates) και συνήθως μεγαλύτερης διάρκειας,  ανακτάτε τις δυνάμεις σας («ενεργητικό διάλειμμα»).
Η HIIT είναι κατάλληλη για άτομα που προπονούνται συστηματικά για περισσότερους από έξι μήνες.
Style switcher RESET
Body styles
Color scheme
Background pattern