Restorative Yoga

Η Restorative yoga (αποκαταστατική γιόγκα) είναι μια πρακτική που έχει να κάνει με την επιβράδυνση και το άνοιγμα του σώματός σας μέσω της παθητικής διάτασης .  Αν κάνετε  μια αποκαταστατική τάξη, ίσως να κινηθείτε λιγότερο από ότι συνήθως , κάνοντας λίγες στάσεις μέσα σε μια ώρα.  Είναι μια εντελώς διαφορετική εμπειρία από ό, τι στα  περισσότερα σύγχρονα ειδή  γιόγκα.
 Η πλειονότητα των μαθημάτων γιόγκα είναι  ενεργες πρακτικες στις οποίες ,  δημιουργείτε θερμότητα και αυξάνεται η δύναμη και η ευελιξία .  Η γενική τάση στη γιόγκα είναι προς τα πιο αθλητικά και ακροβατικά στυλ πρακτικής. Όχι όμως στην Restorative Yoga .
 Κατά τη διάρκεια της μακράς κράτησης της Restorative yoga , οι μύες σας μπορούν  να χαλαρώσουν βαθιά.  Είναι ένα μια μοναδική εμπειρία  επειδή τα props ( βοηθήματα), αντί των μυών σας, χρησιμοποιούνται για να υποστηρίξουν το σώμα σας.  Οι τάξεις αποκατάστασης είναι πολύ ώριμες, καθιστώντας τους ένα καλό συμπλήρωμα σε πιο δραστήριες πρακτικές (καθώς και στις πολυάσχολες ζωές μας) και ένα εξαιρετικό αντίδοτο στο άγχος.  Η ακινησία είναι μια ισχυρή πρακτική.
Tα Βοηθήματα (props)
 Στην αποκαταστατική γιόγκα, τα βοηθήματα χρησιμοποιούνται εκτενώς για να υποστηρίξουν το σώμα σας ώστε να μπορείτε να κρατάτε την  στάση για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.  Οι στάσεις συνήθως προσαρμόζονται από την ύπτια θέση ή την καθισμένη στάση γιόγκα με την προσθήκη μπλοκ, στηρίγματα και κουβέρτες για την εξάλειψη περιττής έντασης.
 Για παράδειγμα, μια καθιστή μπροστινή κάμψη (paschimottanasana) μπορεί να γίνει αποκαταστατική τοποθετώντας ένα στήριγμα ή μερικές διπλωμένες κουβέρτες πάνω από τα πόδια σας.  Αυτό υποστηρίζει πλήρως την κάμψη σας προς τα εμπρός επιτρέποντας σε ολόκληρο τον κορμό σας να στηρίζεται στα props .
 Τα πόδια στον  τοίχο (viparita karani) είναι μια κλασική αποκαταστατική στάση που ίσως ήδη γνωρίζετε.  Σε αυτή την περίπτωση, το τοίχωμα λειτουργεί ως στήριγμα για να στηρίξετε τα πόδια σας.  Άλλες θέσεις που ίσως γνωρίζετε, όπως η κλίση της θεάς που δημιουργούν και υποστηρίζουν τη γέφυρα δημιουργούν, μπορούν επίσης να προσαρμοστούν σε θέσεις αποκατάστασης.
Τι να περιμένετε στην τάξη:
1. Προετοιμαστείτε για βαθιά χαλάρωση όταν παρακολουθείτε μια τάξη Restorativeyoga .
2. Ζητήστε από τον δάσκαλο να φροντίσει να είναι διαθέσιμα τα απαραίτητα στηρίγματα.
3. Τα φώτα ενδέχεται να είναι αχνά και να αναπαράγεται η απαλή μουσική.
4. Μπορεί κατά διάρκεια να σας αφηγηθεί κάποια ιστορία,  ποιήματα η οραματισμούς.
 Εάν είναι χειμώνας , κρατήστε τις κάλτσες και την ζακέτα σας , αφού δεν θα θερμανθεί  το σώμα όπως θα κάνατε σε μια κανονική τάξη.  Σε μερικές στάσεις, ο δάσκαλος μπορεί ακόμη και να σας σκεπασει με  κουβέρτα  για επιπλέον ζεστασιά και χαλάρωση.
 Αφού εδραιωθείτε  σε μια στάση με όλα τα props  σας, θα κρατήσετε τη στάση για μεγάλο χρονικό διάστημα, συχνά μέχρι και 5 με 10 λεπτά.  Παρόλο που υποστηρίζεστε, σίγουρα θα αισθανθείτε ακόμα το τέντωμα, το οποίο πιθανότατα θα σας κρατά σε εγρήγορση .
 Θα συνεχίσετε να εστιάζετε στην αναπνοή σας καθ ‘όλη τη διάρκεια.  Ο δάσκαλος μπορεί να σας μιλήσει μέσω διαλογισμού ή να παίξει μουσική, ανάλογα με το στυλ τους.  Μπορείτε να κάνετε μόνο 5 η 10 στάσεις κατά τη διάρκεια μιας ολόκληρης τάξης.
 Στο τέλος της συνεδρίασης, το σώμα σας αισθάνεται ανοιχτό και ανανεωμένο.  Ίσως να είναι λίγο επώδυνη μόνο η πρώτη  μέρα από το βαθύ τέντωμα.
 Μόλις μάθετε τις βασικές ρυθμίσεις για μερικές στάσεις, είναι εύκολο να κάνετε γιόγκα αποκατάστασης στο και σπίτι.  Θα χρειαστεί να συγκεντρώσετε λίγα props , αλλά πολλές θέσεις μπορούν να γίνουν με λίγες κουβέρτες, τις οποίες πιθανώς έχετε ήδη.
 Η αποκαταστατική γιόγκα μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ανακουφίσετε το άγχος και να απολαύσετε μακριές, διαλογιστικές διατάσεις.   Σκεφτείτε να συμμετάσχετε σε μια τάξη για να πάρετε μια αίσθηση του ρυθμού πριν την δοκιμάσετε στο σπίτι.  Έχετε υπομονή και απολαύστε την ηρεμία του σώματός σας και του μυαλού σας.  Παίρνει λιγο χρονο , αλλά μετά από λίγο γίνεται πιο εύκολη και ίσως να εκπλαγείτε με τα οφέλη.
Style switcher RESET
Body styles
Color scheme
Background pattern